AlfaBetaGama
Bok! Da bi mogao pristupiti sadržaju foruma moraš se prijaviti ili registrirati Smile


AlfaBetaGama
Bok! Da bi mogao pristupiti sadržaju foruma moraš se prijaviti ili registrirati Smile

AlfaBetaGama
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AlfaBetaGama Login


OBAVIJEST: Da biste mogli sudjelovati u raspravama, te otvarati nove teme, prvi post napišite OVDJE

Matematičke fore i zadaci

06072008
Matematičke fore i zadaci

Evo jedna fora kako roditeljima dokazati da su sve ocjene iste...

a+b=c
5a-4a+5b-4b=5c-4c
5a+5b-5c=4a+4b-4c
5(a+b-c)=4(a+b-c)
5=4

fora je u tome što se ne smije dijeliti sa nulom... Very Happy

Comments

Gino
moje su sve iste i bez te fore, al hvala svejedno
tuv0k je napisao/la:
fora je u tome što se ne smije dijeliti sa nulom...
nemoj zezat
tuv0k
Da nisam to napisao morao bih slušati komentare:"Ne smiješ dijeliti sa nulom." i "Nemaš pojma!"...

Nisam mislio samo na te fore, valjda ih ima jošn npr.
1/3=0.3333333
3*(1/3)=1
zar nije onda 3*(1/3)=0,9999999
a ne 1
Gino
koja je to fora molimte
1/3 nije 0.3333333
msantl
tuv0k je napisao/la:
Da nisam to napisao morao bih slušati komentare:"Ne smiješ dijeliti sa nulom." i "Nemaš pojma!"...

Nisam mislio samo na te fore, valjda ih ima jošn npr.
1/3=0.3333333
3*(1/3)=1
zar nije onda 3*(1/3)=0,9999999
a ne 1


pa kad već zaokružuješ 1/3 na 0.3333333 možeš i 0.9999999 na 1

daj stavi neku dobru
tuv0k
Gino Lottaspaghetti je napisao/la:
koja je to fora molimte
1/3 nije 0.3333333

Stavio sam krivi naslov teme...

Nego koliko je 1/3?...nisam znao staviti onu točkicu iznad 3...
AlfaBetaGama
tuv0k je napisao/la:
Evo jedna fora kako roditeljima dokazati da su sve ocjene iste...

Fascinantno
tuv0k
Probaj pokazati to nekome od "svojih", pa mu štopaj za koliko će skužiti...ima još jedan malo mistificiraniji, ali isto trivijalan...

i=sqrt(-1)
i2=-1

i2=i*i=sqrt(-1)*sqrt(-1)=sqrt(1)=1

Basketball
msantl
Kad imaš imaginarne brojeve ne kvadriraš ih, nego množiš sa konjugirano kompleksnim brojem.

To je najbolje vidljivo u drugom razredu srednje škole u tehničkim školama u elektrotehnici.

Ja se nadam da je tako........
tuv0k
Ovdje bih svako toliko postavio neke zadatke za rješavanje a rješavati ih mogu svi\{Gino Lottaspaghetti} lol!

evo jednog...Gino, ako netko drugi ne riješi, onda ti uleti... Matematičke fore i zadaci 542737

Matematičke fore i zadaci I100858_untitled
Matematičke fore i zadaci 100858_untitled
Matematičke fore i zadaci 100858_untitled
JANKRI
20 + 2*(18*2+1) = 20 + 2*37 = 20 + 74 = 94.
Gino
ako se ne varam to je zadatak sa prijemnog sa pmf-a, neznam sad od koje godine al mi je poznat...
sta ima tako puno rjesenja ja bi rekao 24 Very Happy
tuv0k
Je, to je zadatak sa PMF-a, našao sam ga u nekom matematičko-fizičkom listu, ne znam ni ja koja je godina...uglavnom JANKRI ga je točno riješio...
Gino
dakle zadatak je |i-j|...
ja sam mislio da je i
|i-j|...
nema veze ovaj i ispred je bio veznik...
sad imate i drugu varijantu
Gino
evo sad jedan zadatak gdje se moze iskoristit ono sto se valjda naucili u matematickoj indukciji:
1/(5·15x)+1/(15·25x)+...+1/(495·505x)=2/101
x=?
tuv0k
Matematičke fore i zadaci I102307_untitled
tuv0k
Meni je zadatak bio baš fora, inače ovakav tip zadataka se ubraja u najdraže... Very Happy

Zadatak je odrediti domenu funkcije...
Matematičke fore i zadaci I102321_untitled
tuv0k
Pošto se domene rade tek u 4. razredu...

Evo nekoliko pojašnjenja vezano za ovaj zadatak.

Okvirno, Domena je skup točaka iz kojih smijemo uzimati brojeve.

Neka pravila koja su vezana za ovaj zadatak su: baza logaritma mora biti strogo veća od nule, sve ispod korijena mora biti strogo veće od nule.

Možda će sada biti lakše riješiti zadatak...Iako morate uzeti još jedan slučaj u obzir, a njega znate.
tuv0k
Evo jedan novi zadatak:

Ako osnovice trapeza imaju duljine 9cm i 3cm, a krakovi 3cm i 5cm, manji kut uz osnovicu iznosi...

Zanima me na koji način ćete riješiti, jer moje rješenje jest točno, ali sam ga dobio na možda malo neuobičajni način. Very Happy
Gino
domena zadatka je <-2,-1> bar mislim... neda mi se pisat postupak
evo i ovaj drugi zadatak, neda mi se previse objasnjavat, koristim kosinusov poucak u ''karakteristicnom trokutu trapeza''
cosß=(36+25-9)/2·6·5
cosß=52/60
ß=29°55'35.17''
tuv0k
U vidiš, ja ne znam kosinusov poučak pa sam to riješio na malo drugačiji način.

Čekam još da netko od "mlađih" riješi zadatak. Very Happy
msantl
domena:

za bazu sam dobio xe<-3,3>
za brojnik <-besk.,-1>U<5,+besk>
za nazivnik <-besk., -2 > U<1/9, + besk.>

sada presjek svih je <-2,-1>

trapez:

uzeo si dva pravokutna trokuta sa svake strane trapeza , tako da ej jednom hiipotenuza 3 a drugom 5 , a katete koje nisu visine trapeza označio sa x i y.

x+y=6
upotrebom pitagorina poučka nad tim trokutima , i izjednačavanja kvadrata visina, te zamjenom y sa x-6 dobivamo vrijednost x=13/3

cos (alfa) = 13/3 / 5 = 13/15

arc cos 13/15 = 29.92643487 = 29°55'35''1'''
Gino
vec kad smo kod trapeza,
osnovice imaju duljinu 22 i 4, kolika je udaljenost sredista dijagonala trapeza
tuv0k
ja sam riješio kao msantl, a za ovaj drugi...Treba trigonometrija 3. razreda možda?
Gino
neznam... 'legalno' rjesenje mi je prekomplicirano, profesorica mi ga je bila rjesila sa dokazima na dvije strane... ja sam onda nasao analiticku verziju... koja nije teska, mislim da bi je mogao koristit i osnovnoskolac
remove_circleSimilar topics
privacy_tip Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.