Tužna djeca bolje uočavaju detalje
Psiholozi sa Univerziteta u Virginiji i sa Univerziteta u Plimutu su proveli eksperimentalno istraživanje sa ciljem da provjere istinitost shvatanja prema kojem sretna djeca bolje uče. Nalazi ukazuju na to da su tužna djeca u prednosti kada je u pitanju rješavanje zadataka koji zahtjevaju usmjeravanje pažnje na detalje.
Istraživači su proveli niz eksperimenata sa djecom različitog uzrasta koja su u vesela i tužna raspoloženja uvođena pomoću glazbe (Mozarta i Malera) i odabranih video snimaka (Knjiga o džungli i Kralj lavova). Nakon toga su djeca rješavala zadatke koji su zahtjevali usmjeravanje pažnje na detalje. Trebalo je da promatraju sliku sa mnoštvom detalja poput kuće i jednostavan oblik poput trokuta i da lociraju oblik u okviru veće slike. Rezultati su nedvosmisleni i u situacijama kada je raspoloženje mijenjano glazbom i onda kada je korišteno prikazivanje video snimaka: djeca koja su doživljavala osjećanje tuge ili neutralna osjećanja bolje su rješavala zadatak od one dejce koja su bila vesela.
Zadnja promjena: {Luka}; 24/7/2008, 18:12; ukupno mijenjano 1 put.
Psiholozi sa Univerziteta u Virginiji i sa Univerziteta u Plimutu su proveli eksperimentalno istraživanje sa ciljem da provjere istinitost shvatanja prema kojem sretna djeca bolje uče. Nalazi ukazuju na to da su tužna djeca u prednosti kada je u pitanju rješavanje zadataka koji zahtjevaju usmjeravanje pažnje na detalje.
Istraživači su proveli niz eksperimenata sa djecom različitog uzrasta koja su u vesela i tužna raspoloženja uvođena pomoću glazbe (Mozarta i Malera) i odabranih video snimaka (Knjiga o džungli i Kralj lavova). Nakon toga su djeca rješavala zadatke koji su zahtjevali usmjeravanje pažnje na detalje. Trebalo je da promatraju sliku sa mnoštvom detalja poput kuće i jednostavan oblik poput trokuta i da lociraju oblik u okviru veće slike. Rezultati su nedvosmisleni i u situacijama kada je raspoloženje mijenjano glazbom i onda kada je korišteno prikazivanje video snimaka: djeca koja su doživljavala osjećanje tuge ili neutralna osjećanja bolje su rješavala zadatak od one dejce koja su bila vesela.
Zadnja promjena: {Luka}; 24/7/2008, 18:12; ukupno mijenjano 1 put.