AlfaBetaGama
Bok! Da bi mogao pristupiti sadržaju foruma moraš se prijaviti ili registrirati Smile


AlfaBetaGama
Bok! Da bi mogao pristupiti sadržaju foruma moraš se prijaviti ili registrirati Smile

AlfaBetaGama
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

AlfaBetaGama Login


OBAVIJEST: Da biste mogli sudjelovati u raspravama, te otvarati nove teme, prvi post napišite OVDJE

anketa za učenike

13072008
anketa za učenike

ovo sam pokupio s neke stranice, bilo bi lijepo da ovo ispunite
odgovorite sa točno, djelomično točno i netočno
tu su i moji odgovori

1. Veseli me što u školi imamo matematiku. DT

2.
Ako na satu matematike nešto trebam objasniti uvijek se
bojim da ću nešto krivo reći. N

3.
Već sama pomisao na sat matematike pokvari mi jutro. DT

4.
Kad na satu matematike dođem na red za odgovor često
zaboravim čak i ono što sam dobro znao. N

5.
Bilo bi lijepo kad ne bi bilo satova matematike. DT (4 sata manje tjedno)

6.
Najviše onoga što se mora učiti u matematici u životu
čovjeku uopće nije potrebno. T

7.
Ponekad mi se na satu matematike čini da su svi
bolji od mene. N (ne svi)

8.
Rado idem na sat matematike. DT (kako kad)

9.
Kad čujem na satu matematike moje ime odmah mi je
zlo. T (već znam da moram na ploču)

10.
Na satu sam loše raspoložen. DT

11.
Kad na satu matematike dobijemo radni zadatak već na
početku znam da ga neću dobro uraditi. DT (uvijek daje neke glupe zadatke Smile )

12.
U matematici ima jako malo onoga što me zanima N

13.
Već kad učitelj matematike najavi da će me pitati
matematiku osjećam nešto čudno u želucu. N

14.
Na satu matematike se često bojim da ću dobiti lošu
ocjenu. N

15.
Na satu matematike ponekad radimo tako da se i dobro
zabavljam na satu.
DT (baš da se zabavljamo...)

16.
Kad pišem pismeni ispit znanja već na početku znam da to
neću dobro napraviti. N (znam da ću to dobro napraviti)

17.
Već dok se dijele ispiti znanja srce mi počinje jače
tući. N

18.
Kad pišem pismeni ispit često napravim puno grešaka jer
se jako bojim.
N

19.
Nakon pismenog ispita imam osjećaj da sam napravio puno
grešaka i u zadacima koje sam znao. DT (dođu mi neki čudni brojevi svaki put)

20.
Jako se bojim mog učitelja matematike. anketa za učenike 167808

21.
Učitelj matematike ocjenjuje pravedno, ocjena ovisi samo
o radu i znanju učenika. DT


Zadnja promjena: {Luka}; 13/7/2008, 11:38; ukupno mijenjano 1 put.

Comments

msantl
1. Veseli me što u školi imamo matematiku. T

2.
Ako na satu matematike nešto trebam objasniti uvijek se
bojim da ću nešto krivo reći. D T

3.
Već sama pomisao na sat matematike pokvari mi jutro. N

4.
Kad na satu matematike dođem na red za odgovor često
zaboravim čak i ono što sam dobro znao. N

5.
Bilo bi lijepo kad ne bi bilo satova matematike. N

6.
Najviše onoga što se mora učiti u matematici u životu
čovjeku uopće nije potrebno. D T

7.
Ponekad mi se na satu matematike čini da su svi
bolji od mene. N

8.
Rado idem na sat matematike. T

9.
Kad čujem na satu matematike moje ime odmah mi je
zlo. N

10.
Na satu sam loše raspoložen. N

11.
Kad na satu matematike dobijemo radni zadatak već na
početku znam da ga neću dobro uraditi. N

12.
U matematici ima jako malo onoga što me zanima N

13.
Već kad učitelj matematike najavi da će me pitati
matematiku osjećam nešto čudno u želucu. N

14.
Na satu matematike se često bojim da ću dobiti lošu
ocjenu. N

15.
Na satu matematike ponekad radimo tako da se i dobro
zabavljam na satu. T


16.
Kad pišem pismeni ispit znanja već na početku znam da to
neću dobro napraviti. N

17.
Već dok se dijele ispiti znanja srce mi počinje jače
tući. N

18.
Kad pišem pismeni ispit često napravim puno grešaka jer
se jako bojim. N


19.
Nakon pismenog ispita imam osjećaj da sam napravio puno
grešaka i u zadacima koje sam znao. D T

20.
Jako se bojim mog učitelja/profesorice Very Happy matematike. D T

21.
Učitelj matematike ocjenjuje pravedno, ocjena ovisi samo
o radu i znanju učenika. T
tuv0k
1. Veseli me što u školi imamo matematiku. T

2.
Ako na satu matematike nešto trebam objasniti uvijek se
bojim da ću nešto krivo reći. N

3.
Već sama pomisao na sat matematike pokvari mi jutro. N

4.
Kad na satu matematike dođem na red za odgovor često
zaboravim čak i ono što sam dobro znao. N

5.
Bilo bi lijepo kad ne bi bilo satova matematike. N

6.
Najviše onoga što se mora učiti u matematici u životu
čovjeku uopće nije potrebno. T

7.
Ponekad mi se na satu matematike čini da su svi
bolji od mene. N

8.
Rado idem na sat matematike. T

9.
Kad čujem na satu matematike moje ime odmah mi je
zlo. N

10.
Na satu sam loše raspoložen. N

11.
Kad na satu matematike dobijemo radni zadatak već na
početku znam da ga neću dobro uraditi. N

12.
U matematici ima jako malo onoga što me zanima N

13.
Već kad učitelj matematike najavi da će me pitati
matematiku osjećam nešto čudno u želucu. N

14.
Na satu matematike se često bojim da ću dobiti lošu
ocjenu. N

15.
Na satu matematike ponekad radimo tako da se i dobro
zabavljam na satu.
T

16.
Kad pišem pismeni ispit znanja već na početku znam da to
neću dobro napraviti. N

17.
Već dok se dijele ispiti znanja srce mi počinje jače
tući. T

18.
Kad pišem pismeni ispit često napravim puno grešaka jer
se jako bojim.
N

19.
Nakon pismenog ispita imam osjećaj da sam napravio puno
grešaka i u zadacima koje sam znao. N

20.
Jako se bojim mog učitelja matematike. N

21.
Učitelj matematike ocjenjuje pravedno, ocjena ovisi samo
o radu i znanju učenika. T
Gino
ja vise nisam ucenik... al evo kako je to bilo meni...
1. Veseli me što u školi imamo matematiku. T

2.
Ako na satu matematike nešto trebam objasniti uvijek se
bojim da ću nešto krivo reći.
N

3.
Već sama pomisao na sat matematike pokvari mi jutro. N

4.
Kad na satu matematike dođem na red za odgovor često
zaboravim čak i ono što sam dobro znao.
N

5.
Bilo bi lijepo kad ne bi bilo satova matematike. N

6.
Najviše onoga što se mora učiti u matematici u životu
čovjeku uopće nije potrebno.
T

7.
Ponekad mi se na satu matematike čini da su svi
bolji od mene.
N

8.
Rado idem na sat matematike. T

9.
Kad čujem na satu matematike moje ime odmah mi je
zlo.
N

10.
Na satu sam loše raspoložen. sto se matematike tice N, al mogu bit iz drugih razloga

11.
Kad na satu matematike dobijemo radni zadatak već na
početku znam da ga neću dobro uraditi.
N

12.
U matematici ima jako malo onoga što me zanima N

13.
Već kad učitelj matematike najavi da će me pitati
matematiku osjećam nešto čudno u želucu.
?????? N

14.
Na satu matematike se često bojim da ću dobiti lošu
ocjenu.
N

15.
Na satu matematike ponekad radimo tako da se i dobro
zabavljam na satu.
N

16.
Kad pišem pismeni ispit znanja već na početku znam da to
neću dobro napraviti.
N (znam da ću to dobro napraviti)

17.
Već dok se dijele ispiti znanja srce mi počinje jače
tući.
N

18.
Kad pišem pismeni ispit često napravim puno grešaka jer
se jako bojim.
N

19.
Nakon pismenog ispita imam osjećaj da sam napravio puno
grešaka i u zadacima koje sam znao.
N

20.
Jako se bojim moje profesorice iz matematike. anketa za učenike 167808

21.
Učitelj matematike ocjenjuje pravedno, ocjena ovisi samo
o radu i znanju učenika.
T, iako ima malo previse dovoljnih...

Katja
1. Veseli me što u školi imamo matematiku. T

2.
Ako na satu matematike nešto trebam objasniti uvijek se
bojim da ću nešto krivo reći. N

3.
Već sama pomisao na sat matematike pokvari mi jutro. N

4.
Kad na satu matematike dođem na red za odgovor često
zaboravim čak i ono što sam dobro znao. N

5.
Bilo bi lijepo kad ne bi bilo satova matematike. N

6.
Najviše onoga što se mora učiti u matematici u životu
čovjeku uopće nije potrebno. DT

7.
Ponekad mi se na satu matematike čini da su svi
bolji od mene. N

8.
Rado idem na sat matematike. T

9.
Kad čujem na satu matematike moje ime odmah mi je
zlo. N

10.
Na satu sam loše raspoložen. N

11.
Kad na satu matematike dobijemo radni zadatak već na
početku znam da ga neću dobro uraditi. N

12.
U matematici ima jako malo onoga što me zanima N

13.
Već kad učitelj matematike najavi da će me pitati
matematiku osjećam nešto čudno u želucu. N

14.
Na satu matematike se često bojim da ću dobiti lošu
ocjenu. N

15.
Na satu matematike ponekad radimo tako da se i dobro
zabavljam na satu.
DT(meni zna biti zabavno dok ostatak razreda umire od dosade)

16.
Kad pišem pismeni ispit znanja već na početku znam da to
neću dobro napraviti. N

17.
Već dok se dijele ispiti znanja srce mi počinje jače
tući. N

18.
Kad pišem pismeni ispit često napravim puno grešaka jer
se jako bojim.
N

19.
Nakon pismenog ispita imam osjećaj da sam napravio puno
grešaka i u zadacima koje sam znao. N

20.
Jako se bojim mog učitelja matematike. N

21. Učitelj matematike ocjenjuje pravedno, ocjena ovisi samo
o radu i znanju učenika. T
evomene
1. Veseli me što u školi imamo matematiku. T

2.
Ako na satu matematike nešto trebam objasniti uvijek se
bojim da ću nešto krivo reći. N

3.
Već sama pomisao na sat matematike pokvari mi jutro. N

4.
Kad na satu matematike dođem na red za odgovor često
zaboravim čak i ono što sam dobro znao. N

5.
Bilo bi lijepo kad ne bi bilo satova matematike. N

6.
Najviše onoga što se mora učiti u matematici u životu
čovjeku uopće nije potrebno. DT

7.
Ponekad mi se na satu matematike čini da su svi
bolji od mene. N

8.
Rado idem na sat matematike. T

9.
Kad čujem na satu matematike moje ime odmah mi je
zlo. N

10.
Na satu sam loše raspoložen. N

11.
Kad na satu matematike dobijemo radni zadatak već na
početku znam da ga neću dobro uraditi. N

12.
U matematici ima jako malo onoga što me zanima N

13.
Već kad učitelj matematike najavi da će me pitati
matematiku osjećam nešto čudno u želucu. N

14.
Na satu matematike se često bojim da ću dobiti lošu
ocjenu. N

15.
Na satu matematike ponekad radimo tako da se i dobro
zabavljam na satu.
DT

16.
Kad pišem pismeni ispit znanja već na početku znam da to
neću dobro napraviti. N

17.
Već dok se dijele ispiti znanja srce mi počinje jače
tući. N

18.
Kad pišem pismeni ispit često napravim puno grešaka jer
se jako bojim.
N

19.
Nakon pismenog ispita imam osjećaj da sam napravio puno
grešaka i u zadacima koje sam znao. N

20.
Jako se bojim mog učitelja matematike. N

21.
Učitelj matematike ocjenjuje pravedno, ocjena ovisi samo
o radu i znanju učenika. T
Nomen Nescio
1. Veseli me što u školi imamo matematiku. T

2.
Ako na satu matematike nešto trebam objasniti uvijek se
bojim da ću nešto krivo reći. N
(Inače ne znam jeste li vi ikad bili profesor na satu matematike, no ja jesam i - stvarno je grozna stvar!
bounce)

3.
Već sama pomisao na sat matematike pokvari mi jutro. N

4.
Kad na satu matematike dođem na red za odgovor često
zaboravim čak i ono što sam dobro znao. N

5.
Bilo bi lijepo kad ne bi bilo satova matematike. N

6.
Najviše onoga što se mora učiti u matematici u životu
čovjeku uopće nije potrebno. N
(Naravno da vam se u životu vrlo vjerovatno neće davati ovakvi zadaci, no poprilično razvija čovjekovo razmišljanje i zaključivanje (nešto kao tjelesni u školi), pa sam stavio NE.)

7.
Ponekad mi se na satu matematike čini da su svi
bolji od mene. N

8.
Rado idem na sat matematike. T

9.
Kad čujem na satu matematike moje ime odmah mi je
zlo. N

10.
Na satu sam loše raspoložen. N

11.
Kad na satu matematike dobijemo radni zadatak već na
početku znam da ga neću dobro uraditi. N

12.
U matematici ima jako malo onoga što me zanima N

13.
Već kad učitelj matematike najavi da će me pitati
matematiku osjećam nešto čudno u želucu. N

14.
Na satu matematike se često bojim da ću dobiti lošu
ocjenu. N

15.
Na satu matematike ponekad radimo tako da se i dobro
zabavljam na satu.
N

16.
Kad pišem pismeni ispit znanja već na početku znam da to
neću dobro napraviti. NC (No Comment)
(Ne razmišljam o tome. Uglavnom dobijem 5, no katkad se i zabrlja na glupostima.)

17.
Već dok se dijele ispiti znanja srce mi počinje jače
tući. T
(Onako... Čekam da mi prozove ime i da napokon čujem koliko sam dobio.)

18.
Kad pišem pismeni ispit često napravim puno grešaka jer
se jako bojim.
N

19.
Nakon pismenog ispita imam osjećaj da sam napravio puno
grešaka i u zadacima koje sam znao. N
(Katkad su i čudni brojevi točna rješenja. A to malo nervira.
Razz )

20.
Jako se bojim mog učitelja matematike. N

21.
Učitelj matematike ocjenjuje pravedno, ocjena ovisi samo
o radu i znanju učenika. T
(Apsolutno!)
privacy_tip Permissions in this forum:
Ne moľeą odgovarati na postove.